معرفی برند بی سیم بلورمز (blurams)

 با سلام خدمت شما مخاطبین محترم وب سایت الرت ایران، با یک مطلب آموزشی دیگر در ارتباط با دوربین های مداربسته در خدمت شما هستیم. همانطور که مستحضر هستید دوربین های مداربسته یکی از ابزارهای کاربردی و پر استفاده در صنعت حفاظت و برقراری امنیت فضاها هستند. به دلیل استقبال گسترده از این دستگاه ها، برندهای متعددی پا به عرصه تولید آنها گذاشته و برای رقابت با یکدیگر، ویژگی ها و امکانات متعددی را به این دوربین ها اضافه نموده اند تا بتوانند نیازهای قشر بزرگ تری از مشتریان را برطرف نموده و در نهایت بتوانند در این بازار پر سود جایگاهی برای خود بدست بیاورند. در این میان برند بلورمز یکی از موفق ترین برندها در زمینه تولید دوربین های مداربسته است که در ادامه مطلب ” معرفی برند بلورمز ( بی‌سیم) ” قصد داریم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

دوربین بی سیم بلورمز

چنانچه پیش تر و در مقالات دیگر نیز گفته شد، در جوامع امروزی نیاز بالایی به مدیریت اماکن اداری، مسکونی و تجاری احساس می گردد و این موضوع به یکی از مهم ترین عوامل در نزد صاحبین ملک و کسب و کار تبدیل شده است. همانطور که شما نیز می دانید دوربین های مداربسته دستگاه های ارزان قیمتی نیستند و عموما از قیمت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده این ادوات با تولید دوربین های مداربسته ارزان قیمت، سعی دارند تا نیازهای مشتریان خود را با کمترین هزینه برطرف کنند. شرکت بلورمز یکی از همین شرکت هاست که با تولید دوربین مداربسته تحت شبکه خانگی گامی مهم و رو به جلو در نظارت مواردی مانند حیوانات خانگی، سرمایه و سالمند و نوزاد برداشته است.

معرفی برند بلورمز (بیبی کم)

 

قابلیت های دوربین های بلورمز

دوربین های بلورمز ویژگی ها و قابلیت های دارند که این قابلیت ها به شرح زیر هستند:

موتورایز بودن و زاویه دید مناسب

دوربین های بلورمز در مقایسه با دوربین های بی سیمی که دیگر شرکت ها تولید می کنند، وسعت پوشش بالاتری داته و از لنزهای قوی تری بهره می برند که با استفاده از آنها می توان جزئیات بیشتری را در اختیار داشت. برخی از مدل های دوربین های بلورمز که اغلب مدل های پرو این برند هستند نیز دارای موتور هستند و با استفاده از یک ریموت می توان آنها را چرخاند و تا 360 درجه پوشش را در اختیار داشت. یکی از مهم ترین مزیت های این دستگاه ها این است که با در اختیار داشتن یک شارژر 5 ولتی یا حتی یک پاور بانک می توان این دستگاه ها را به کار انداخت و مورد استفاده قرار داد.

اکثر دوربین های مداربسته این کمپانی، قابلیت تشخیص چهره و اسکن کامل افراد را دارا هستند و می توان از آنها برای فضاهایی که نیاز به کنترل امنیتی ویژه دارند استفاده نمود.

 برند بلورمز

انتقال تصاویر بر روی کامپیوتر و موبایل

یکی از مهم ترین و پر کاربردترین قابلیت های دوربین های بلورمز این است که این محصولات امکان ضبط و انتقال تصاویر را بصورت زنده بر روی موبایل و کامپیوتر دارند و این امکان را برای شما به ارمغان می آروند که بتوانید 24 ساعته تصاویر را مدیریت کنید. برای استفاده از این قابلیت پس از نصب و راه اندازی دوربین بلورمز آن را به Wifi متصل کنید و با کمک اپلیکیشن اختصاصی BLURAMS شما قادر خواهید بود تا تصاویر را بصورت زنده مشاهده نمائید. از دیگر قابلیت های دوربین های بلورمز پشتیبانی از دستیار هوشمند Alexa و Google Assistant است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون دسترسی فیزیکی به دوربین و از طریق این دو دستیار، محصول خود را شخصی سازی کنید.

دوربین های بلورمز سری A و S

دوربین های مداربسته بلورمز در دو سری A و S تولید و به بازار ارائه می شوند. سری S مدل پیشرفته تر و تکمیل شده مدل A است و به عبارتی جدیدتر می باشد. یکی از تفاوت های اساسی این مدل ها در ارتباط صوتی آنهاست چرا که تنها محصولات سری A توانایی ارتباط صوتی دو طرفه را دارند و مابقی فقط ارتباط یک طرفه دارند. از دیگر ویژگی های سری S می توان به زاویه دید بهتر و بیشتر دوربین های سری S اشاره نمود چرا که دارای ابعاد و وزن مناسب تری هستند و عموما به دلیل برخورداری از تکنولوژی IP مناسب استفاده در محیط های خارجی هستند. از نقاط مشترک دو مدل S و A می توان به قابلیت دید در شب، تشخیص حرکت و تشخیص صدا، سازگاری با دستگاه های اندروید و آی او اس اشاره نمود.

اغلب دوربین های مداربسته شرکت بلورمز بصورت سقفی، دیواری و رومیزی تولید می شوند که برای مدل هایی که دارای موتور چرخشی هستند، امکان تغییر جهت لنز بصورت عمودی و افقی فراهم است.

سطح امنیت و حافظه جانبی دوربین های بلورمز

شاید تا کنون تصور می نمودید که دوربین های بلورمز به دلیل اینکه به یکدیگر متصل هستند، دارای سطح امنیتی پائینی هستند، یا به دلیل قطعی اینترنت توانایی ضبط مکان های قرار گرفته را ندارند یا توسط سارقین با ایجاد امواج مخرب، ارتباط آنها با اینترنت قطع می شود اما این چنین نیست. محصولات بلورمز دارای تکنولوژی هاپینگ کد هستند و در برابر امواج مخرب مقاومت بالایی دارند. شما همچنین می توانید با قرار دادن SD کارت از حافظه جانبی دوربین استفاده کنید. دوربین های بلورمز دارای قابلیت Playback نیز هستند که شما می توانید با استفاده از آن، تصاویر دوربین را بصورت زنده بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنید.

برند بلورمز

قابلیت دید در شب دوربین های بلورمز

توانایی تصویر برداری در تاریکی شب یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین هاست چرا که با کم شدن نور و یا ایجاد تاریکی مطلق، بستر برای سارقین و افراد مجرم فراهم می شود اما قابلیت دید در شب دوربین های مداربسته بلورمز این امکان را به کاربر می دهد تا در تاریکی نیز بتواند تصویر فضای مورد نظرش را در اختیار داشته باشد. قابلیت دید در شب دوربین های IP عموما به دو صورت سیاه سفید و رنگی وجود دارد. این تغییر رنگ نیز به واسطه پردازنده ای انجام می گیرد که قدرت پردازش بسیار بالایی داشته باشد.

تکنولوژی IP فشرده سازی

شرکت بلورمز، دوربین های خود را بصورتی طراحی نموده که برای محیط های باز نیز مناسب باشند و در این محیط ها نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشند. دوربین های برند بلورمز عموما وزن سبکی دارند و از تکنولوژی IP بهره می برند. این تکنولوژی عموما میزان مقاومت و نفوذپذیری محصول نسبت به عموامل خارجی را می سنجد. اعداد جلوی دو حرف IP نشان دهنده مقاومت محصول در مقابل گرد و غبار، آب و هر نوع عامل مخرب دیگر است.

از دیگر تکنولوژی های دوربین های بلورمز می توان به تکنولوژی فشرده سازی آن اشاره نمود. محصولی که دارای تکنولوژی H265 است تصاویری که دارای پیکسل های یکسان هیتند را ذخیره نمی کند تا جلوی پر شدن هارد را بگیرد. این تکنولوژی بر روی دستگاه های بلورمز وجود دارد.

قابلیت تشخیص حرکت دوربین های بلورمز

دوربین های مداربسته Wireless به دلیل عدم پشتیبانی از ضبط کننده تصاویر، از حافظه کمتری که نهایتا 128 گیگ می باشد پشتیبانی می کنند. به همین خاطر این دستگاه ها از ویژگی تشخیص حرکت استفاده می کنند تا تنها در زمان مشاهده حرکت افراد شروع ذخیره سازی کنند. بدینوسیله حجم ذخیره شده تصاویر کاهش می یابد و دستگاه می تواند تصاویر مورد نیاز را ذخیره نماید. دوربین های مداربسته بلورمز عموما از قابلیت تشخیص حرکت بهره می برند.

صدای دو طرفه در دوربین های بلورمز

صدای دو طرفه که بیشتر برای برقراری ارتباط با افرادی مثل خدمتکار منزل یا پرستار بچه مورد استفاده قرار می گیرد، امکان مدیریت بالایی را به کاربران می دهند. دستگاه های دوربین بلورمز عموما یک ورودی صدا دارند که میکروفن به آنها متصل می شود و یک خروجی نیز دارند که به بلندگو وصل می شود. با استفاده از این قابلیت کاربر و فردی که در مقابل دوربین قرار دارد می توانند با هم صحبت کرده و صدای هم را بشنوند.

قیمت دوربین بلورمز

شرکت بلورمز یکی از معروف ترین و البته معتبرترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته در بازارهای جهانی است که به دلیل در نظر گرفتن نیاز مخاطبین توانست در مدت کوتاه تری جایگاه خود را در میان تولید کنندگان برتر پیدا کند. اما راز موفقیت این شرکت تنها این نیست و بلورمز توانسته محصولات درجه یک خود را در قالب قیمت های ارزان به مشتریان عرضه کند و به همین دلیل فراگیری استفاده از محصولاتش بسیار بالاتر از بسیاری برندهای دیگر است.

 

6 thoughts on “معرفی برند دوربین بی سیم بلورمز – blurams

  1. چقدر خوب
    ببخشید این برند دوربین و دستگاه با هم دارد؟

    1. خیر این دوربین ها نیاز به دستگاه ندارند

      1. با سلام و عرض ادب
        علت اینکه ظرف ۱۵ روز در نصب اولیه ۱۲۰ گیگ حجم اینترنت مصرف شده چیست؟ و از چه طریق می‌شود پیگیری نمود.
        پیشاپیش از راهنمایی شما ممنونم.

  2. سلام
    خیلی خیلی جذاب بود فقط سوالات رو همینجا بپرسیم؟

    1. بله بفرمایید کارشناس ها پاسخ میدن

    2. با سلام و عرض ادب
      بفرمایید علت اتمام ۱۲۰ گیگ حجم اولیه ظرف مدت حدود ۱۵ روز چیست؟
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *