برند شرکت یونی ویو

معرفی دوربین مداربسته شرکت یونی ویو

شرکت یونی ویو از جمله شرکت‌هایی است که تولید کننده سیستم‌های نظارتی تصویری تحت شبکه می‌باشد. این شرکت دومین تولید کننده سیستم‌های نظارتی کشور چین به حساب می‌آید. در بین تمام شرکت‌های تولید کننده‌ در چین، یونی ویو رتبه سوم را دارد. رتبه این شرکت در همین صنعت یعنی سیستم‌های نظارتی، در جهان چهارم می‌باشد. اسم تجاری این شرکت UNV است. شعار این شرکت، امنیت بهتر دنیای بهتر، می باشد. دفتر مرکزی نیز در شهر هانزو است.

شرکت یونی ویو از سال ۲۰۰۶ شروع به کار کرده ولی از سال ۲۰۱۱ رسما وارد صنعت CCTV شد.

شرکت یونی ویو علاوه بر عرضه سیستم‌های نظارتی، دپارتمان تحقیق و توسعه در شهرهای هانگزو و شنزن دارد. وظیفه این تیم بهبود هر چه بهتر کیفیت محصولات است. از افتخارات این تیم تحقیق و توسعه، ثبت ۹۰۰ اختراع می‌باشد. داشتن بیش از ۵۰ گواهینامه و جایزه در زمینه‌های مختلف از دیگر افتخارات این کشور است. یونی ویو ۱۵ درصد از درامدش را به این کار اختصاص داده است.

قیمت دوربین هایک ویژن

نمونه ای از این جایزه‌ها عبارتند از: جایزه A&S  در سال ۲۰۱۳، جایزه بهترین طراحی در همایش IF Design آلمان در سال ۲۰۱۲، جایزه Golden Cauldron در سال ۲۰۱۱و….

در سال ۲۰۱۴ یونی ویو جز ۳۰ شرکت برتر چین شد و دوربین IPC542E-DH-IN در سال ۲۰۱۴ در مسابقهsecutech  برنده بهترین دوربین شد.

در سال ۲۰۱۳ یونی ویو رکورد فروش خود را شکست و ۸۳ درصد افزایش داد. فروش یونی ویو در آن سال به ۱.۵۸ میلیارد دلار رسید.

یونی ویو در قاره‌های اروپا، آسیا، آفریقا و اقیانوسیه نیز نمایندگی داشته و ۱۴۵ شبکه فروش دارد. یکی از رموز موفقیت این شرکت داشتن قیمت پایین‌تر نسبت به دیگر شرکت‌ها است. یونی ویو قیمت کمتری بدای محصولاتش در نظر گرفته اما همچنان از کیفیت بالایی برخوردارند.  در سال ۲۰۱۴ این شرکت  ۴۰۰ نماینده فروش در جهان داشت.

شرکت یونی ویو

محصولات شرکت یونی ویو

از آنجایی که شرکت یونی ویو سعی دارد از اخرین تکنولوژی در محصولات خود بهره ببرد، محصولات متنوع و به روزی را روانه بازار کرده است. محصولات یونی ویو برای تمام صنوف کسب و کار مناسب هستند. این محصولات در برقراری امنیت عمومی، سیستم‌های نظارت بر ترافیک، صنعت پتروشیمی و حتی ساختمان‌ها کاربرد دارند.

محصولات این شرکت عبارتند از: دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، codec های تصویری،  NVR، Storageها و تجهیزات دوربین مداربسته.

برخی از دوربین‌های مداربسته یونی ویو از قابلیت‌های خاصی برخوردارند. یکی از این ویرگی‌ها داشتن نور لیزری دید در شب است. با داشتن این قابلیت می‌توان تا ۵۰۰ متر را دید. این قابلیت ابتدا در دوربین‌های لنز متحرک PTZ استفاده شد.

در یکی از نمایشگاه‌ها، یونی ویو تکنولوژی، IRهوشمند، را به نمایش گذاشت. این تکنولوژی به منبع نور دوربین برمیگردد. کارایی این ویژگی اینگونه است که چهار ال ای دی با درجه شدت متفاوت باعث ارتقا کیفیت تصویر می‌شوند. از مزایا این قابلیت جلوگیری از پرنوری است؛ چرا که با توجه به مسافت و شرایط محیط این ال ای دی ها روشن می‌شوند.

اکثر دوربین‌های مداربسته توانایی ضبط تصویرهای رنگی را دارند، اما درجه شفافیت هر یک از آن‌ها متفاوت است. تکنولوژی دیگری که یونی ویو از آن رونمایی کرد، starlight است. به کمک این ویژگی می‌توان تصویری رنگی p 1080 داشت.

همانطور که گفته شد، یونی ویو از جمله شرکت‌هایی است که همیشه به دنبال پیشرفت و ارتقا محصولات خود است. در این راستا در برخی از ویژگی‌ها همچنان پیشتاز است.

محصولات شرکت یونی ویو

معماری شبکه NGN

به کمک این قابلیت دستورات کنترلی از تصویرها و فیلم‌ها جدا می‌شوند. این ویژگی نیز به اسم uniview معروف شد.

تکنولوژی ذخیره سازی مستقیم  ISCSI

به کمک این تکنولوژی تصویرها مستقیم روی حافظه ISCSI به صورت RAID ذخیره می‌شود. مزیت این روش عدم کاهش سرعت در پردازش است.

فرمت ذخیره سازی بلوکی

دو نوع فرمت برای ذخیره سازی در دوربین‌های مداربسته وجود دارد: بسته ای و بلوکی. نوع بلوکی امن‌تر بوده و سرعت بیشتری نیز دارد.

تکنولوژی UniMCast Multicastin

گاها پیش می‌آید به دلیل وجود باگ، هشدار‌ها به درستی ارسال نشوند در این شرایط عکس العمل به موقع غیر ممکن خواهد بود. این تکنولوژی، از ارسال هشدار مطمئن می‌شود.

گاهی پیش می‌آید که شبکه به درستی عمل نکند و به نوعی کند باشد در چنین شرایطی، کیفیت تصویر مطلوب نخواهد بود. در سیستم جدید یونی ویو تطبیق خودکار شبکه از این مشکل جلوگیری می‌کند.

محبوبیت شرکت یونی ویو به اندازه ای است که حتی بازار انگلستان هم از این برند پر شده و فروش بالایی نیز دارد.

تکنولوژی یونی ویو

دوربین‌های مداربسته یونی ویو و کاربرد آن‌ها

این شرکت دوربین‌های متنوعی دارد که به طبع ویژگی‌های متفاوتی داشته و مشتریان محصول دلخواه خود را پیدا می‌کنند. منظور از تنوع این است که دوربین مخصوص پارکینگ با دوربین مخصوص فروشگاه در برخی ویژگی‌ها متفاوت است.

دوربین‌های یونی ویو از قابلیت‌های تشخیص چهره، WDR با دامنه دینامیکی مناسب، زوم و فوکوس، شمارش افراد، تشخیص عبور از خط، تعقیب سوژه، تشخیص ورود افراد به منطقه ممنوعه، داشتن لنز متغیر موتورایز و… برخوردار هستند.

کلام آخر

شرکت یونی ویو علاوه بر تولید دوربین‌های مداربسته متناسب با اخرین تکنولوژی روز، بخشی از درآمد شرکت را نیز صرف امور تحقیق و توسعه می‌کند. درآمد یونی ویو سالیانه افرایش یافته و در همه کشورها حتی ایران مشتری دارد. یکی از دلایل محبوبیت محصولاتش قیمت مناسب نسبت به دیگر برندها است. با وجود قیمت کمتر کیفیتی معادل دیگر برندها و یا کیفیت بالاتری دارد. ذخیره سازی بلوکی، شبکه NGN، ذخیره سازی مستقیم ISCSI و اطمینان از ارسال هشدار، از جمله پیشرفت‌های دوربین‌های این شرکت است. دریافت جوایز مختلف نشانه ای از تلاش‌های یونی ویو در راستای رضایت مشتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *