پکیج دوربین مداربسته چیست؟

یکی از مهم ترین اهداف مالکان کلیه ساختمان ها اعم از مسکونی، تجاری، اداری و … این است که بتوانند از دارایی ها، افراد و فضاهای تحت تملک خود به بهترین نحو محافظت کنند و آن ها را در بالاترین سطوح ایمنی و امنیتی نگاه دارند. قطعا همگی ما علاقمند هستیم چه در زمان حضور در ساختمان و چه هنگام ترک آن، نسبت به امنیت ساختمان آسوده خاطر باشیم و هیچ گونه دغدغه و نگرانی بابت آسیب های احتمالی نداشته باشیم.

راه های مختلفی جهت ارتقا امنیت ساختمان وجود دارد که یکی از بهترین و پرکاربرد ترین روش ها، استفاده از ابزار ها و سیستم های حفاظتی هوشمند در ساختمان ها می باشد. از جمله این ابزار ها و تجهیزات می توان به درب های اتوماتیک، آیفون های تصویری، دوربین های مدار بسته، دزدگیرها و … اشاره نمود. در ادامه مطلب پکیج دوربین مداربسته به معرفی پکیج هایی که شامل مجموعه ای از این تجهیزات هستند می پردازیم. اگر شما نیز علاقمند هستید تا اطلاعاتتان در این زمینه ها بالاتر برود، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

خرید دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته چیست؟

انتخاب نمودن دوربین مداربسته و دستگاه دی وی آر برای بسیاری از افراد کار آسانی نیست چرا که با توجه به تنوعی که در برند های تولید کننده موجود است، شناخت همه ی این برند ها و ویژگی های آن ها دشوار می باشد. به همین منظور هر پکیج دوربین مدار بسته برای بر طرف کردن گروهی از نیاز ها طراحی شده است تا شما بتوانید به راحتی و با توجه به نیاز و هدفی که از خرید دوربین مدار بسته دارید آن را انتخاب کنید.

در کنار انواع دوربین مدار بسته، دستگاه دی وی آر و دزدگیر و … نیز در این پکیج ها تعبیه شده که سبب می شود شما به راحتی و بدون نیاز به جستجوهای زمان گیر، پکیج مورد نظرتان را انتخاب نموده و در ضمن با استفاده از این پکیج ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در واقع شما می توانید دستگاه های مورد نظرتان را به طور جداگانه خریداری کنید، اما معمولا خرید سیستم های نظارتی به صورت پکیج های آماده، ارزان تر، مقرون به صرفه تر و راحت تر می باشد.

همان طورکه گفتیم به طور کلی این پکیج ها شامل دوربین مدار بسته، یک دستگاه دی وی آر، کابل دوربین مدار بسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه و منبع تغذیه می باشند.

پکیج دوربین مداربسته

دوربین مداربسته باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

دوربین مداربسته وسیله ای است که با نصب آن در مکان های مختلف می توان تصاویر را از محیط اطراف ضبط نمود و در مانیتور دستگاه مشاهده کرد. این دستگاه در مکان های مختلف همچون فروشگاه ها، ساختمان های مسکونی و تجاری، ادارات و سازمان های مختلف نصب می گردد و از این وسیله علاوه بر ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت، برای نظارت بر عملکرد کارمندان در ادارات و شرکت ها نیز استفاده می شود.

دوربین های مدار بسته انواع مختلفی از جمله دوربین مدار بسته دیجیتال، دوربین مدار بسته تحت شبکه و دوربین مدار بسته آنالوگ دارند که با توجه به نوع نیاز و هدف از استفاده می توان هر کدام را خریداری نمود و استفاده کرد. از آن جایی که برند های مختلفی در حال تولید دوربین های مدار بسته هستند، شناخت این برند ها و آشنایی با ویژگی هایی که یک دوربین مدار بسته قابل قبول ار آنها بهره می برد، می تواند کمک بزرگی به افراد در هنگام خرید نماید.

از مهم ترین ویژگی های دوربین مداربسته

از مهم ترین ویژگی های یک دوربین مدار بسته، برخورداری از قابلیت دید در شب می باشد که خصوصیتی بسیار پر اهمیت می باشد چرا که اکثر سرقت هایی که رخ می دهد در زمان تاریکی هوا می باشد، در نتیجه این نکته بسیار پر اهمیت می باشد که دوربینی خریداری کنید که قابلیت دید در شب داشته باشد و تصاویر را در تاریکی هوا نیز ضبط نماید. ویژگی مهم دیگر از دوربین های مدار بسته که هنگام خرید باید به آن توجه نمود رزولوشن و کیفیت تصاویر ضبط شده است.

رزولوشن دوربین های مختلف در انواع متفاوت 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگا پیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بهتر باشد، دوربین نیز قیمت بالاتری خواهد داشت. بیشتر دوربین های مدار بسته برای استفاده در فضای بیرونی هستند و در نتیجه نکته مهم دیگری که باید در هنگام خرید به آن توجه نمود مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران می باشد.

بهترین برند های دوربین مداربسته

امروزه صدها شرکت در سراسر دنیا در حال تولید انواع مختلف دوربین های مداربسته می باشند که هر یک از دوربین های تولید شده توسط شرکت های مختلف دارای ویژگی ها و کیفیت های متفاوتی می باشند و از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند. با توجه به تنوعی که در برند های دوربین مدار بسته وجود دارد، انتخاب گزینه ای مناسب ممکن است کاری دشوار به نظر برسد. در ادامه به معرفی برخی از برندهای با کیفیت و معروف دوربین های مدار بسته که طرفداران بسیاری نیز دارند می پردازیم.

  • هایک ویژن:

    یکی از مطرح ترین تولید کنندگان دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی و نظارتی برند هایک ویژن می باشد که سال هاست در این زمینه در کشور چین در حال فعالیت می باشد. خلاقیت و نوآوری ای که در محصولات برند هایک ویژن دیده می شود، نسبت به سایر برند ها بیشتر بوده و این کمپانی سالانه بخشی از بودجه خود را صرف ابتکار و توسعه کیفیت محصولات خود می کند. محصولات این شرکت در کشور های مختلف از جمله ایران به فروش می رسد و می توان گفت این کمپانی رتبه اول در کیفیت دوربین های مدار بسته را دارا می باشد.

  • داهوا:

    از دیگر برند های مطرح در زمینه تولید دوربین های مدار بسته، برند داهوا می باشد که از سال 2001 در کشور چین در حال فعالیت در این حوزه می باشد. دوربین های مدار بسته تولید شده توسط این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محصولاتش به کشور های مختلف جهان صادر می شود. دوربین های مدار بسته اچ دی از اختراعات این شرکت می باشد که تحول بزرگی در حوزه دوربین های مدار بسته ایجاد نمود. محصولات این کمپانی از قیمت بالایی برخوردار بوده اما قیمت بالای آن ها در کنار کیفیتی که ارائه می دهند، منطقی به نظر می رسد.

  • یونی ویو:

    کمپانی یونی ویو نیز یک کمپانی چینی فعال در حوزه تولید سیستم های امنیتی از جمله دوربین های مدار بسته می باشد، این کمپانی نسبت به دو کمپانی دیگر شرکتی جدید تر بوده و فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نموده است. دوربین های مدار بسته تحت شبکه از ابداعات این شرکت می باشد که هم اکنون دوربین های مدار بسته تحت شبکه این شرکت از بهترین های این نوع به شمار می رود. کشور انگلیس از جمله کشور هایی است که استقبال بی نظیری از این برند نموده و بازار این محصول در این کشور بسیار پر فروش و پر طرفدار می باشد.

پکیج دوربین مداربسته

بهترین برند های دستگاه NVR و DVR

از جمله برند های مطرح در تولید دستگاه های ان وی آر و دی وی آر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  هایک ویژن
  •  سونی
  •  داهوا
  •  سامسونگ
  •  ویو تک
  •  لاجیتک
  • هانی ول
  •  بوش
  • پاناسونیک
  •  ال جی
  • ویزیترون
  • آی تی آر
  • و…
پکیج دوربین مداربسته

معرفی انواع دزدگیر اماکن

با پیشرفت تکنولوژی هر روزه شاهد تولید محصولاتی جدید مطابق با فناوری های نو هستیم. در حال حاضر دزدگیر های متنوعی با فناوری های پیشرفته در حال تولید هستند که از جمله این دزدگیر ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دزدگیر های آژیری که در واقع می توان آن ها را اولین دزدگیر های تولید شده دانست، با داشتن سنسور های حرکتی در ساختار خود می توانند حرکات مختلف را تشخیص داده و در صورت تشخیص حرکت، فرمان به پنل مرکزی ارسال می نماید و آژیر خطر را به صدا در می آورد.
  • دزدگیرهای سخنگو که در واقع شماره هایی را از قبل در این دزدگیر ها وارد نموده و در صورت اعلام خطر این دزدگیر ها به صورت اتوماتیک با این شماره ها تماس می گیرند.
  • دزدگیر های سیم کارتی که برای اماکنی استفاده می شود که دارای خط تلفن نبوده و از این طریق می توان در صورت بروز مشکل با کاربر ارتباط برقرار شود.
  • دزدگیر های بی سیم
  • دزدگیر های تحت شبکه که برای سازمان ها و ادارات بزرگ که به امنیت بالایی نیاز دارند مناسب می باشند.

بهترین برند های دزدگیر

اهمیت وجود دزدگیر در اماکن مختلف سبب شده است تا این تجهیزات در کشور های مختلف و توسط شرکت های مختلف در انواع گوناگونی تولید و عرضه شوند. برند های مختلفی دزدگیر اماکن تولید می کنند که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و با هم در رقابت هستند. تعدادی از بهترین برند های تولید کننده دزدگیرها عبارتند از:

  • دزدگیر های فایروال
  • دزدگیرGMK
  • دزدگیر پارادوکس
  • و …

اگر مطالعه مطلب ” پکیج دوربین مداربسته “ برای شما مفید واقع گردید و شما از علاقمندان به این حوزه می باشید، برای مطالعه دیگر مطالب مشابه به وب سایت ما مراجعه فرمائید.

نصب دوربین مداربسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *