همکاری دوربین مداربسته داهوا هایک تیاندی و… با لیست قیمت

فروش همکار

الرت ایران با برقراری تاملی سازنده دو سویه و سودآور با نمایندگان و  واردکنندگان برندهای گوناگون در سراسر کشور کامل‌ترین و گسترده‌ترین شبکه تامین سبدکالایی در سراسر کشور را داراست.

تمامی همکاران گرامی می‌توانند با تماس به کارشناسان فروش الرت ایران خریدهای تکی و کلی خود را انجام داده و از مزایای همکاری با الرت ایران بهره‌مند شوند. قبل از خرید دوربین مداربسته از هر شرکت و هر برندی آخرین قیمت خود را با کارشناسان ما چک کنید.

اخذ نمایندگی از الرت ایران

الرت ایران برآنست که در قالبی سالم و در عین حال حرفه ای شبکه ای از همکاران را بر مبنای ارزش های مشترک شکل دهد تا در طی زمان منافع همه افراد همکار نیز  تامین شده  و بستری برای رشد و توسعه در صنعت دوربین های مداربسته فراهم گردد.

تمام اعضای این شبکه همکاری را اعضای این خانواده حرفه ای و بزرگ می دانیم و همه روزه برانیم تا با شناسایی نیازها قواعد همکاری خود را به گونه‌ای  شکل دهیم تا منافع تمامی اعضای این خانواده در جهت رشد و توسعه و ایجاد بستر همکاری بلند مدت صورت پذیرد.

نمایندگان ما بخش مهمی از خانواده الرت ایران و این شبکه همکاری هستند و ما در این مسیر پشتیبانی کامل را از نمایندگان‌مان خواهیم داشت. از این رو ما در مجموعه ردکا برآنیم تا در جهت توسعه فعالیت خود در تمامی شهرها از علاقه مندان به همکاری به عنوان نماینده دعوت به همکاری نماییم.

شما می‌توانید تمامی لیست‌های قیمت زیر را از الرت ایران با قیمت همکاری خرید کنید.

لیست قیمت داهوا

شرکت‌های اصلی وارده کننده: این شرکت‌ها اقدام به واردات برند داهوا از چین می‌نمایند و هر یک دارای لیست قیمت و موجودی منحصر به خود هستند الرت ایران آماده فروش تمامی این محصولات در سبد کالایی خود است.

 

شرکت‌های بازار دوم: این شرکت محصولات و کالاهای خود را از شرکتهای اصلی تهیه و با گارانتی حود توزیع می‌کنند و طی قراردادی که با شرکت‌های واردکننده دارند یک سری از محصولات را با انحصار خود به فروش می‌رسانند. که این کالاها را نیز می‌توانید از الرت ایران تهیه فرمایید.

 

شرکت‌های وارد کننده قاچاق: این شرکت ها دستگاه‌ ها را به صورت قاچاق و از مرزها وارد کشور می‌کنند.

تماس با پشتیبانی الرت ایران جهت تایید همکاری

دریافت قیمت همکاری لیست‌های قیمت

برای مشاهده آخرین قیمت های همکاری دوربین مداربسته می‌بایست وارد اکانت خود شوید.

سبد خرید خروج