نصب دوربین مداربسته

الرت ایران با سال ها تجربه در زمینه نصب دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی و سابقه در انجام پروژه های موفق تلاش دارد با ارائه خدمات پروژه دوربین مدار بسته بستری را برای مشتریان فراهم سازد تا بتوانند با اطمینان خاطر از مشکلات نصب سیستم ها اقدام به تهیه کنند . تیم نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارتی الرت ایران متشکل از متخصصین نصب در تهران و ایران و سیستم های هوشمند سازی منازل با تجربه بالا و ارزشمند در اجرای پروژه های متعدد و موفق می‌تواند تمامی پروژه های مرتبط را در کم ترین زمان و بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد. الرت ایران اماده‌ی عقد قرارداد با تمامی شرکت‌ها و انجام پروژه‌ها و پشتیبانی دوربین مداربسته می‌باشد.

مشاوره و بازدید رایگان نصب دوربین مداربسته

در صورتی که برای تامین امنیت محیط مورد نظرتان نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید الرت ایران متخصصین خود را به رایگان در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با دیدی باز پروژه دوربین مدار بسته سیستم دزدگیر و یا سیستم اعلام حریق مناسب فضای خود را انتخاب نمایید.ما از مشاوره جهت نصب تا اجرای کامل پروژه در کنارتان خواهیم بود. در این روزها که کرونا باعث ایجاد شرایط خاصی بر جامعه شده در صورت تمایل شما این بازدید بصورت آنلاین (برخط) انجام میپذیرد تا شما نهایت اطمینان را داشته باشید.

تیم نصب الرت ایران به صورت دوره ای پس از نصب نیز از پروژه شما سرکشی و در صورت وجود ایراد برای رفع آن تلاش می کنند. با الرت ایران یک نصب خاطر جمع در منزل و یا محل کار خود داشته باشید.ما در الرت ایران قصد داریم با ارائه‌ی گارانتی مناسب، خدمات نصب دوربین مداربسته و پاسخگویی و ارسال سریع کالا به مشتریان آنان را در دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، کابل شبکه، رک و تجهیزات رک، میکروفون، خانه هوشمند و سانترال و به صورت کلی تهیه کالای اصل و باکیفیت یاری رسانیم. ما در بخش پروژه و نصاب با همکاران تجاری خود مثل: هایک ویژن، داهوا، ITR ،Vizitron  Tiandy و اشنایدر می توانیم بهترین خدمات رو به شما ارائه دهیم.

 

پشتیبانی دوربین مداربسته نگهداری و سرویس

دوربین‌های مداربسته با توجه به تنوع و قابلیت های متنوعی که دارند نیاز به نگهداری تنظیف و سرویس منظم دارند که می‌بایست توسط فرد متخصص و فنی مربوطه انجام شود. الرت ایران با در دست داشتن تیمی از متخصصان در سراسر ایران امکان عقد قرارداد با تمامی اشخاص وشرکت‌ها و دفترها به صورت ماهیانه یا سالیانه می‌باشد.برخی از موارد مورد پشتیبانی توسط تیم الرت ایران شامل موارد زیر می‌باشد: همچنین نمونه قرارداد را می‌توانید از اینجا مشاهده فرمایید.

  • سرویس سخت افزار و نرم افزاری دستگاه و دوربین شامل: تنظیف، upgrade نرم افزار، چک کردن سیستم نرم افزاری دوربین و در صورت نیاز نصب مجدد آن
  • سرویس، بازبینی و چک کردن منابع تغذیه دوربین ها، POE لینک‌ها و در صورت نیاز تعویض آن ها در ازای ارائه فاکتور مجزا
  • بررسی وضعیت UPS و برق رسانی به سیستم و ارتباط تصاویر به نگهبانی
طرح تعویض دوربین مداربسته کهنه با نو

اگر شما نیز از دارندگان سیستم های مداربسته قدیمی هستید و به فکر تعویض دوربین ها و تجهیزات قدیمی خود با تجهیزات جدید هستید می توانید با همکاران شرکت ما تماس حاصل نموده و اطلاعات سیستم مداربسته خود را در اختیار ایشان قرار دهید تا از مشاوره آنها استفاده نموده و با نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته بهترین پیشنهادات را از طرف ایشان دریافت کنید. در این طرح دوربین ها و تجهیزات قدیمی و کهنه شما تحویل همکاران ما گشته و به جای دوربین ها و تجهیزات تحویل شده، دوربین ها و تجهیزات جدید دریافت می‌کنید.

تماس با پشتیبانی الرت ایران 

محاسبه هزینه خدمات و بازدید رایگان

اعزام تیم نصب الرت ایران 

 

آموزش جامع نصب 2021

نصب دوربین مداربسته و راه اندازی

چگونه دوربین مداربسته خود را نصب و راه اندازی کنیم؟

از مهم ترین و پرکاربردترین سیستم‌های نظارتی که سبب وجود نظم و امنیت و هم چنین ایجاد حس خوب آرامش در محل کار و زندگی شما می‌گردد، دوربین‌های مداربسته هستند. از آن جایی که نیاز به امنیت و آرامش از جمله نیازهای اساسی انسان به شمار می‌رود و برای رفع آن نیازمند سیستم‌های امنیتی قوی هستیم، بازار این سیستم‌ها هر روز گسترده‌تر شده و این سیستم‌ها هم زمان با پیشرفت علم پیشرفته تر شده و تکنولوژی آن‌ها گسترده تر می‌گردد. همچنین در مقاله راهنمای کامل  نصب می‌توانید راهنمایی لازم را کسب کنید.

در این مطلب قصد داریم مراحل نصب و راه اندازی دوربین‌های مدار بسته را به طور مفصل و کامل برای علاقه مندان به این زمینه توضیح دهیم. مطلب ” چگونه دوربین خود را نصب و راه اندازی کنیم؟ “ با ما همراه باشید.

 

محل نصب دوربین مداربسته

محل نصب دوربین کجاست؟

سال هاست که یکی از مهم ترین و اصلی ترین راه ها برای برقراری امنیت در فضاهای مختلف است. برای اینکه دوربین های مداربسته خروجی قابل قبولی داشته باشند موارد متعددی وجود دارد که باید مد نظر قرار گیرند. یکی از مهم ترین این موارد، جانمایی صحیح دوربین مداربسته است.

اگر جانمایی سیستم های دوربین مداربسته مناسب نباشد، تصاویر قابل قبولی بدست نخواهد آمد که این موضوع باعث می شود نصب این دوربین ها بازدهی مورد نظر را نداشته باشد. بنابراین انتخاب محل مناسب برای دوربین های مداربسته از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر درباره انتخاب محل مناسب صحبت کنیم.

 

نصب دستگاه ذخیره ساز

آموزش نصب دستگاه NVR و DVR

دستگاه DVR و NVR دستگاه هایی هستند که برای ضبط و نگهداری تصاویر ارسالی از دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه DVR (Digital Video Recorder) دستگاه ضبط دیجیتالی است که برای سیستم های مداربسته آنالوگ مورد استفاده قرار می گیرد و تصاویر آنالوگ ارسالی از سمت دوربین را به فرمت دیجیتال تبدیل می نماید، سپس آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره می کند.

دستگاه NVR (Network Video Recorder) دستگاه ضبط کننده دیجیتالی است که برای سیستم های دوربین مداربسته تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر ذخیره نمودن و مدیریت تصاویر ارسالی از سمت دوربین، قابلیت های کاربردی دیگری نیز دارد. در  “آموزش دستگاه NVR و DVR” قصد داریم نحوه نصب و راه اندازی این دستگاه ها را به شما آموزش نصب دهیم. با ما در ادامه همراه باشید.

 

رمز پیشفرض دوربین‌های مداربسته برندهای مختلف

رمز پیشفرض دوربین‌های مداربسته برندهای مختلف چیست؟

برای نصب  و راه اندازی دوربین مداربسته علاوه بر دانستن IP دوربین، باید از رمز پیشفرض آن نیز دانست. برای وسایل الکترونیکی اغلب رمز پیشفرضی از طرف شرکت تولید کننده تعیین می‌شود. نام کاربری و رمز هر کدام از برندها نیز متفاوت است. دانستن رمز عبور پیشفرض ضروری است چرا که بدون آن، افراد با اخطار رمز نامعتبر است مواجه می‌شوند. در این مطلب می‌توانید به رمز پیش فرض دستگاه ها و برندهای مختلف دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

 

نحوه پیدا کردن آی پی دوربین مداربسته چگونه است؟

نحوه پیدا کردن آی‌پی دوربین مداربسته چگونه است؟

برای پیدا کردن آی‌پی دوربین مداربسته روش‌های متفاوتی وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از:

  • برگرداندن به حالت پیش فرض سخت افزاری
  • نرم افزار اسکنر شبکه
  • دستگاه NVR
  • نرم افزار کامپیوتر دوربین تحت شبکه
  • کاتالوگ محصول یا وبسایت

برای مشاهده کامل و دانلود نرم افزار به این مطلب مراجعه کنید.

 

نصب هارد در دوربین

آموزش نصب و تست هارد دوربین مداربسته در دستگاه DVR و NVR

سیستمهای امنیتی مداربسته از اجزای متفاوتی تشکیل شده اند که هر یک نقش مهمی در ثبت تصویرها دارند. یکی از اجزای اصلی دوربین، هارد آن است. تمام تصویرها و داده ‌های دوربین، در هارد دوربین یا دستگاه DVR و NVR ذخیره می‌شود. هارد به دلیل نگهداری فایل‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر دوربین مداربسته در ضبط تصویرها با مشکل رو به رو شود، یکی از مواردی که باید بررسی شود هارد می‌باشد. در ادامه مقاله نحوه تست هارد مورد بحث قرار می‌گیرد‌.

نرم افزار دوربین مداربسته

نرم افزار‌های دوربین مداربسته

بدون شک پس از نصب مدار بسته، انتقال تصاویر و نرم افزار های مربوط به از مهم ترین اقداماتی است که باید به انجام آن بپردازیم. در طی فرآیند انتقال تصویر، با استفاده از اتصال دستگاه ذخیره ساز تصویر به شبکه و مودم اینترنت، تصاویر دوربین نظارتی را به دیوایس هایی چون کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی موبایل منتقل می سازیم.

تصاویر ثبت شده توسط دوربین امنیتی به واسطه دستگاه های ذخیره ساز DVR و NVR قابل دریافت بوده و این دستگاه ها می توانند با اتصال به نمایشگر ها تصاویر را به صورت زنده به نمایش در بیاورند. اما این تمام انتظاری نیست که ما به عنوان کاربر از سیستم امنیتی خود داریم! همچنین نرم افزارهای هایک ویژن و نرم افزارهای داهوا را از  دانلود فرمایید.

 

مانیتورینگ دوربین مداربسته

همانطور که می دانید دوربین های مداربسته برای برقراری امنیت، پیشگری از وقوع جرم و پیدا نمودن مجرمان در صورت وقوع جرم مورد استفاده قرار می گیرند. طبیعتا زمانی که سیستم دوربین مداربسته ای را برای فضایی در نظر می گیرید، نیاز دارید تا تصاویر ارسالی از دوربین مداربسته را در یک نمایشگر نمایش داده و در دستگاه ضبط تصاویر ذخیره کنید. در بسیاری از فضاها که دوربین مداربسته برای آنها نصب می شود، می توان با یک مانیتور و یک دستگاه NVR یا DVR و راه اندازی دوربین مداربسته بدون DVR تصاویر خود را ضبط و نمایش دهید که در اصطلاح به این موضوع مانیتورینگ دوربین مداربسته گفته می شود.

انتقال تصویر دوربین مداربسته

آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته

پس از نصب و راه اندازی دوربین یا دوربین های نظارتی، مهم ترین و اساسی ترین اقدامی که باید انجام داد، انتقال تصویر و دیتای ثبت شده توسط دوربین به مانیتور، کامپیوتر، لپ تاپ و حتی گوشی موبایل مان می باشد.یکی از بزرگترین مزایایی که دوربین های امنیتی برایمان فراهم می کنند، امکان تحت کنترل داشتن محیط از راه دور است. به همین دلیل نیز اگر به تازگی دوربین ای را تهیه کرده اید، اطلاع از چگونگی کار با نرم افزار های دوربین مدار بسته و همچنین نحوه انتقال تصویر بر روی دستگاه های مختلف برایتان بسیار مفید خواهد بود.

آموزش کامل انتقال تصویر  مبحثی بسیار گسترده است؛ با این وجود در این مطلب تلاش داریم تا مهم ترین و کاربردی ترین نکات لازم برای انتقال تصاویر را با شما در میان بگذاریم. از اینکه با الرت ایران همراهی می کنید متشکریم.

آموزش تنظیم مودم جهت انتقال تصویر

آموزش تنظیم مودم جهت انتقال تصویر

تا چند سال پیش برای اینکه بتوان تصاویر دوربین های مداربسته را مشاهده نمود، می بایست حتما یک دستگاه ضبط کننده و یک مانیتور در اختیار می بود تا کاربر می توانست تصاویر دوربین های مداربسته را مشاهده کند اما زمانی که کاربران احساس نیاز کردند تا زمانی که بیرون از محل مورد نظر قرار دارند نیز بتوانند دوربین های خود را چک نموده و تصاویر آن را از راه دور مشاهده کنند، شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته به این فکر افتادند تا قابلیت مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته از راه دور را به دوربین های خود اضافه کنند.

بدینوسیله کاربران دوربین های مداربسته این امکان را پیدا می نمودند تا تصاویر دروبین های خود را بر روی گوشی موبایل، کامپیوتر شخصی یا تبلت خود مشاهده کنند که این موضوع به عقیده بسیاری انقلابی در صنعت دوربین های مداربسته به حساب می آید. در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه تنظیم مودم جهت انتقال تصویر را برای شما شرح دهیم.

نحوه انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت

نحوه انتقال تصویر بدون اینترنت

اولین اقدام برای برقراری امنیت، می‌تواند خرید یک دوربین مداربسته مناسب باشد. گاها آن شخص در محل حضور ندارد و می‌خواهد تصویرهای ضبط شده برای او ارسال شود. این کار می‌تواند در نبود اینترنت هم انجام شود. روش‌های انتقال تصویرها بدون اینترنت متفاوت است در ادامه مقاله این روش‌ها مطرح خواهد شد.

اگر دوربین‌‌های مداربسته را به دستگاه دی وی آر و ان وی آر متصل کنیم، تصویرها در هارد ذخیره می‌شود‌ و اگر دسترسی به اینترنت ممکن باشد از طریق مانیتور قابل مشاهده است.