تمام شده

کليد هوشمند 4پل سيستم D کرم اشنایدر MTN628144

(دیدگاه کاربر 1)

۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان

ویژگی های محصول

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

کليد هوشمند 4 پل سيستم D کرم اشنایدر MTN628144

همانطور که می دانید در گذر زمان، اختراعات جدید همواره در جهت افزایش رفاه زندگی بشر صورت گرفته است. ما هر روزه ابزارهای جدیدی را در بازار می بینیم که با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته، کارهای روزمره و تکراری ما را آسوده تر می کنند. یکی از این تجهیزات، کلیدهای هوشمندی هستند که با لمس انگشت کار می کنند و می توانند به راحتی بر روی سیم کشی سنتی کلیدهای قدیمی نصب گردند. این کلیدها که بر خلاف کلیدهای قدیمی دارای ظاهری زیبا هستند، بعنوان المانی در معماری داخلی نیز شناخته می شوند.

یکی از کلیدهای هوشمند پرکاربرد در این صنعت، کليد هوشمند 4 پل سيستم D کرم اشنایدر MTN628144 است که توسط برند معتبر Schneider تولید گشته است. این برند که از دیرباز تا کنون در زمینه مهندسی برق، تولید تجهیزات الکتریکی و اکترونیکی، توزیع و انتقال انرژی فعالیت دارد، این بار با تولید کلیدهای هوشمند، سهم عظیمی از این بازار را نیز از آن خود نموده است.

کليد هوشمند 4پل سيستم D کرم اشنایدر MTN628144

کاربرد کلیدهای هوشمند

با تخصیص عنوانی خاص به هر پل از کلید هوشمند، میتوان کار خاصی با آن انجام داد. کلیدهای هوشمند که دارای کاربردهای متعددی می باشند میتوانند در جهت روشنایی لوسترها، هالوژن ها، نورهای مخفی، باز و بسته نمودن پرده و … استفاده گردند. لذا می توان گفت با بهره گیری از این کلیدها، هر چیزی که به ذهن می رسد قابل پیاده سازی می باشد.

 

قابلیت کنترل از راه دور کلیدهای هوشمند

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد کلیدهای هوشمند، قابلیت کنترل از راه دور آنها می باشد. با نصب نرم افزار مربوطه بر روی گوشی های هوشمند و یا تبلیت، کاربر به راحتی می تواند بر روی سیستم هوشمند نظارت داشته باشد و حتی در صورت عدم حضور در ساختمان، از راه دور تغییرات دلخواه و مورد نیاز را اعمال نماید.

کليد هوشمند 4پل سيستم D کرم اشنایدر MTN628144

1 دیدگاه برای کليد هوشمند 4پل سيستم D کرم اشنایدر MTN628144

  1. ناشناس

    تخیفیف روی محصولات هوشمندتون هست؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *